Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

2011-05-14



Hej alla söta läsare! :)
Hur mår ni?
Jag mår toppen, eller kanske inte toppen, men bra lite trött bara. Idag vaknade jag vid halv tio, men gick inte upp förrän vid 11 och käkade frukost. Sen drog jag till frölunda torg med mamma och syster :) Kollade runt lite och blev ett par högmidjade jeansshorts från Carlings, ett slapps vitt linne från Monki, en bh från H&M till klänningen till avslutningen (måste kunna ta av banden) och ett par gröna leggings med fickor även det från Monki. Riktigt nöjd, letat efter högmidjade shorts länge! Ska lägga upp bilder någon annan dag, när jag använder det :)

Ikväll ska jag inte göra något, för alla mina söta vänner är upptagna och borta, så det blir att bara ta det lugnt! Vad ska ni göra ikväll?

Kram, Isak ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: