Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

FÖDELSEDAG!

Nu böjar min födelsedag lida mot sitt slut.... Buhu :( Vill fylla år oftare ^^ Få massa presenter och gratulationer (a) Men iaf jag har haft en underbar födelsedag, tack vara mina fina vänner, min älkling och min familj och släkt ^^ Har haft släkt kalas idag och fick pengar, presentkort och en fin lite blomma ^^ Och sen fick jag också en hundgossedjur och ett hjärthalsband av min underbara älskling! Älskar dig :*
NU ÄR MAN 16 DÅ FÖR FAN! :D GÖTT E DET! :D

Aja, tack allesammans som har gjort min födelsedag underbar och tack mina fina vänner! Ni gör min dag! <3
Nu ska jag plugga lite, eller aa läsa lite no... Eller aa, om jag orkar... xD Men ja menar, det är ju trotsallt min födelsedag ;) Då kan man väl ändå skippa det eller ;o
Men ni får ha det så bra och sova så sött! ^^
// FÖDELSEDAGSBARNET FÅRET :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: