Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

hej

Jag har tänkt ganska mycket, hur konstigt mitt liv är. Detta har nog varit det jobbigaste men även det bästa året i mitt liv. Har hänt så mycket, och så mycket onödigt. Trodde nog aldrig att det skulle bli såhär faktiskt, verkligen aldrig. Men det är ändå jävligt bra, allt konstigt har blivit bra? Mina vänner är de bästa jag & vi har hållt ihop ändå ♥ Skulle nog aldrig trott att det skulle bli såhär men det finns inget jag vill ändra på. Vill bara säga att jag älskar alla som finns där för mig och som jag alltid mår bäst med ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie Bää

Åh, ja älskar er med och ni är fan dom bästa man nånsin kan få! Utan er hade ja inte klarat mig, ni får än alltid att må bra! <3



Älskar dig min besta ven! <3

2011-04-05 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: