Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Lördag 2 April

Goddag!
Varit i stan med Julia och Fia för att leta efter klänning till skolavslutningen... Slutar ju ändå grundskolan D:
Hittade jag något? Nja... Letade igenom nästan alla butiker, hittade dock en på Rut mfl som jag funderar på... Hahah, grön var den, asså nu tänker ni säkert grön? Men asså, inte babygrön men nästan, vet inte hur jag ska förklara D: Men fin är den verkligen!

Vaknade upp ganska sent i morse och orkade inte göra mig i ordning så därför hann jag inte heller blogga eftersom jag fick skynda till bussen... Varför är man alltid seg på helgerna? Hahah, eller det kanske bara är jag som är det... ^^ Men ikväll kanske jag funderar på att gå ut med Alfie om hon har tid eller så blir det filmkväll. Men det är så gött att komma ut på kvällen :) Nu på måndag kommer ju alla 8or tillbaka så det är det inte så lugnt i skolan längre heheh, men det är lugnt för det har nästan varit för tyst i skolan :o Dessutom kommer ju Julia tillbaka :)

Hoppas ni alla får en bra helg!
Kram, Isak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: