Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

SKITDAG

Min dag var bra till en början, men sen nää....
Gick hemifrån 2 minuter innan bussen skulle åka & när jag kommit halvvägs märker jag att jag har glömt gympapåsen hemma, så får springa hela vägen upp och sen ner igen...
Skolan var la ändå helt okej, förutom på gympan. Hade ont i huvudet, magen och sen var jag helt slut eftersom jag inte alls har någon kondition ^^
Sen när vi skulle hem ÖSREGNADE det, kul. Var trött, hungrig, törstig, hade ont i magen och axeln + att jag var på allmänt dåligt humör. Hahah, min dag var inte så bra... Men nu ska jag käka, har duschat och är varm igen :)

Min dag igår var helt okej, slutade dock ganska sent men tiden gick väldigt fort. Råkade spilla ut en hel röd färgburk på golvet, så det är en ganska stor fläck kvar... ^^

Nu ska jag återgå till käket och sen matteplugg!
Hoppas eran dag varit bättre än min, kram Isak ^^



En söt bild på klassen när vi slutade ettan... Hittar ni mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: