Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

TRÅKIG SÖNDAG

Min söndag har varit... konstig!
Vaknade ganska tidigt, fast jag ville inte vakna, hade världens bästa dröm... En sån där man inte vill vakna ifrån ni vet?
Aja, var tvungen att gå upp, käkade frukost och bara tog det lugnt. Hahah, gått runt i pyjamas hela dan ^^
Skulle läsa klart min svenska-bok idag och hann bara läsa en tredjedel :( Och sen när jag skulle plugga somnade jag i soffan... Starkt jobbat! Känner mig nog ganska skoltrött, inte bra. Satte mig senare med matten och det gick ändå ganska bra, ibland kan min hjärna samarbeta hahah :) Sen tog jag ett långt bad, rakade benen och sen städade jag rummet. Nyrakade ben & nya lakan? Hur gött som helst!

Nu sitter jag o käkar godis ^^



Kram, Isak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: