Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

6 mars

Ja ni, uppdateringen har inte varit så bra, nästan inget alls... Vet inte varför men vi är bara lata ^^
Men nu ska vi faktiskt försöka ändra på det, så nu ska jag berätta om min dag :)

Hade egentligen tänkt ha en pluggdag eftersom vi har så mycket (franska, NO nationella, engelska, svenska, so, musik) men det blev iväg på släktkalas i stället. Raili som fyllde 50, så vi åt god mat, spelade spel och skrattade :) Hahah mina kusiner (1 och 3 år) kallade mig Pangmonstret (?) och sprang runt och jagade mig.... haha söta är dom :)

Nu kom jag väl hem för en timma sen, kollade Solsidan (y) Älskar verkligen det, speciellt Ove, någon som håller med mig? :) Dagen har väl varit lugn och go & vädret är toppen! Nu får ni kommentera vad ni vill att vi ska blogga om så kanske det blir lite roligar att läsa :)



gamla, goa tider ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: