Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Alfie & Fåret - Personligheter

Tänkte börja med att beskriva mina fina vänners personligheter! :)

Alfie - Min bästa vän och världens snällaste. Finns alltid där & vi är så lika varandra! Skrattar alltid när jag är med henne, och hon har lika grym humor som jag har. Alfie är nog den mest givmilda person jag känner! Snäll, underbar och galen. Hahah, A har humor som jag & den är inte som alla andras ;) Alfie är nog lite blyg ^^ Men när man väl känner henne är hon världens skönaste. Står alltid för vad hon tycker oavsett vad andra tycker, och ställer alltid, verkligen alltid upp! Hur sammanfattar man det? Jo, jag har väldens bästa vän ♥










Fåret - Även min bästa vän och mitt fårfan! Fåret är en av de mest galnaste personerna jag känner, glad, konstig, knasig precis som jag ^^ Tillsammans har vi de allra konstigaste idéerna och hon är grym! Glad, pratig, snäll. Och humor, precis som min och Alfies! Fåret finns alltid där för oss och står för vad hon tycker, vilket är rätt. Har alltid kul när jag är med Fåret och både hon och Alfie är några av de personerna jag kommer spendera hela mitt liv tillsammans med. Vi håller alltid ihop oavsett vad som händer, och om det händer något så blir du inte av med mig så lätt ;) Hahah, även min bästa vän ♥








Egentligen är vi tre helt olika, gällande kläder och personligheter men kanske därför vi passar så bra ihop? :)
Ni är några av de allra bästa vännerna jag har & ni ska veta att jag alltid finns där, oavsett vad som händer ♥
Älskar er båda lika mycket, ni är bäst!





sköna brudar!

Kram, Isak

Kommentarer
Postat av: Alfiieee

naw, isak! du e den bästa, å jag älskar dig så mkt besta ven!<3

2011-03-28 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: