Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Bloggen dampar..

Halloo, vi kan inte kolla på våran blogg för den dampar;o

Nu e jag iaf i skolan och sitter utanför klassrummet med Vickis data å väntar på mina lovely friends. Sen ska jag och isak cykla hem, hoppas inte det e motvind bara!

Nu låter det som att dom kommer.. *väntar*
Det kom ingen:(

Menmen, idag blir det nog att åka å handla skor, present och hämta mina kläder! = LOVELY!!

Jag har tänkt på en sak, det e ganska fint väder ute ändå! (förutom att det blåser så j*kla kallt, men nu ska vi inte vara så negativa!)

KAN DOM INTE KOMMA UT SNART?:O

Det kommer säkert blåsa när vi cyklar hem.. Det vill faktiskt inte jag att det ska göra:( Menmen, vädrets makter kan jag inte styra över tyvärr... (även om jag skulle vilja ibland!!)

Våran konstiga, men roliga musik lärare är i korridoren och pratar engelska med ett par sjuor, å det hörs kan man säga!

Kommer dom nu dåå? *Väntar å lyssnar*
Det kom ingen nu heller:(

Nu pratar han med mig, lyssnar inte på vad han säger... Men han e rolig iaf!:D

KAN DOM INTE SERIÖST KOMMA UT SNART? DOM ÄR 5 MINUTER SENA, HELA 5 MINUTER!!!

Nej, men ska inte tråka ut er mer.. ganska onödigt inlägg kanske, men kände att ni kanske ville veta hur jag har när jag sitter här i min ensamhet och väntar på några som aldrig kommer..:(

Men nu ska jag nog dra, men fortsätt läsa våran blogg och kommentera!!!

NU KOM DOM!:D

/ALFIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: