Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Jag - Alva, Alfie

Hallooojj alla,
nu hade jag tänkt berätta lite om mig själv, ska försöka göra det så kort som jag bara kan:)

Men iaf, jag föddes den 26 september 1995 i Stockholm, Danderyd. Bodde då i stockholm, men flyttade nästan direkt till en villa i Norrtälje. När jag var 5 år flyttade jag till Eklanda, där jag fotfarande bor. Här trivs jag som en fisk i vattnet.

I min familj är det då min mamma, pappa, jag & min storebror Jonathan 20. Min bror gör den beridna högvakten just nu uppe i Stockholm, jag saknar honom all the time♥

Vad mer vill ni veta? Jag har dom finaste vännerna man kan ha, Fia, Emelie å Emelie, FIFA♥
Vi har så många minnen tillsammans så jag kommer knappt ihåg alla, men det är dom bästa!

Förut gick jag på Eklanda skolan, men var tvungna att byta så nu går jag på Ekhagaskolan. Jag har världens bästa klass, 9R♥ konstig men rolig som fåå!

Saker jag älskar
*Hästar
*Mina kompisar
*Min familj
*Solsidan
*Färgade skosnörren
*Datorn
*Tacos

Saker jag ogillar
*Pingu
*Falska människor
*Läxor
*Fiskgratäng
*Ormar
*Spindlar

Ja, det var allt jag kom på, om det är något ni undrar så får ni lämna en kommentar!:)

Lite gammla bilder:


Fis, Fåret & Jag♥




Jag♥


Jag♥


Jag♥


Jag & Isak♥


Jag & min bror♥

Ni kanske inte orkade läsa allt, menmenxD

/Alfiieee


Kommentarer
Postat av: exhyrklohyk

Acuwagufo jaqolen cos akel uhi cez obut arutilo boyuse, adokido sihor.

2012-10-16 @ 08:38:56
URL: http://www.ijafulopi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: