Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Min hårfärg hahah...

Hahah ja, tänkte faktiskt berätta lite om min hårfärg...
När jag var liten var jag la mellanblond, men sen har jag tonat håret mörkt två gånger, efter det gjort blonda slingor när färgen försvunnit och sist färgat det mörkare några gånger...
Min hår är ganska kort, eller mellanlångt, och lite slitet :/
Mitt tips är att faktiskt inte färga det så mycket, alltid använda balsam och hårinpackningar!
Har själv aldrig testat typ något för att håret ska bli starkare eller växa snabbare, men jag tror att om man äter bra och mår bra så syns det nog på håret! ^^ Dock inte om det är slitet eller om man färgat/blonderat ofta...



blonda slingor...





naturligt på båda...



sista gången jag färgade det mörkt ;)



i dagens läge :)


, Isak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: