Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Mina fina vänner:')♥

Nu tänkte jag skriva lite om mina kompisar, Isak & Fåret!:)

Isak♥
Min bäste vän & min tvillingsjäl!
Isak är nog den personen av alla som är mest omtänktsam, mest spontan och rolig. När vi är tillsammans så hittar vi alltid på något att göra, vi har alltid roligt tillsammans! Hon är snäll, galen, knäpp & världens bästa!♥  Innan man känner Isak så är hon nog lite avlägsen i början, men när hon har sagt det första ordet så blir hon världens underbaraste! Isak ställer alltid upp, vad det än gäller så finns hon alltid där - Hon e världens bästa vän helt enkelt!♥










Fåret♥
Den galnaste av dom alla, men det är det som gör dig så speciell!♥
Fåret är en väldigtr framåt person, när man har lärt känna henne så är hon helt galen, men helt fantaskit på samma gång. Hon har en humor som ingen annan och med henne har man aldrig tråkigt! Hon finns alltid där om man vill prata och ställer alltid upp. I början när man träffar Fåret för första gången så är hon först lite tyst, men efter ett tag så pratar hon oavbrutet. Men om vi går på stan så kan Fåret skämma ut sig och prata med folk som hon inte känner, det är riktigt roligt men pinsamt! Ja, vad betyder då detta? Jo, jag har verkligen världens bästa ven!♥









Med detta inlägg vill jag säga att jag har verkligen världens bästa vänner, och jag kommer spendera hela mina liv med dessa två! Jag äskar er mina knasiga vänner!♥



Galna men helt underbara!♥



/Alfiieee!♥




Kommentarer
Postat av: isaaaaaaaak

ska du säga!

du är världens finaste, bästaste, underbaraste vän, älskar dig! <3333333333333333

2011-03-31 @ 14:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: