Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Morgon :)

Godmorgon!
Sitter hos Alfie just nu & kollar Top Model 12? Snart blir det bussen och sen lektion i en halvtimma... Nödvädigt :( Men bättre än en hel dag med lektioner :)

Efter skolan, ja.. vet inte vad som händer :) Inget plugg, eller jo franska, engelska & kemi, men det fixar jag någon anna dag. Fåret ligger hemma och sover? Alfie ska rida sen ikväll. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Känner att jag inte har något att säga, men kanske lägger upp lite gamla bilder sen, eller så kör vi att jag, Alfie och Fåret berättar lite om oss själva och lägger upp gamla/nya bilder på oss (nu säger Alfie att hon skrivit det...) Men Fåret, när du ser detta så är det bara att skriva :)

Kramar till alla & ja, ha en bra dag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: