Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Sjuuuk :(

Heeeej på er!
Jag är som sagt sjuk, har fått halsfluss :( Min högra halsmandel är alldeles uppsvullen och har massa vitt typ var på sig D: äckligt iaf :/ Det gör verkligen sjukt ont och det där jävla penicilinet vill ju inte börja värka D: Aja, hoppas det blir bättre snart :( Lever typ på halstabletter, värktabletter och te.....
Har varit hemma från skolan både idag och igår :/ Gick bara till skolan vid typ tolv för att ha plojfoto och sen gick jag hem och vilade igen..... Hahahah, skönaste klassen ever :D
Nu ska jag sätta mig och plugga... Orkar verkligen inte, men men vissa saker måste man bara göra, vare sig man vill eller inte... Hoppas pappa köper med sig semla till mig ^^
En sak till bara, va hände med våren!? Hade ju precis fått in den rätta vårkänslan, så börjar det snöa igen :/ Okej, snö är mysigt o härligt, men det räcker nu... Vill ha sommar!
Aja, ni får ha det bra! :D

/ Fåret

fan, vad allt dampar -.- det funkar inte och göra texten stor och det funkar inte att hoppa över rader D: Men jag orkar inte bry mig just nu.... Är för lat D:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: