Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

Onsdag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!
Ja, nu ska jag prata lite mer om mig, som är en liten sjukling :( Ja, det va som sagt inte så konstigt att penicilinet tog sån tid på sig att hjälpa o  fortfarande inte hjälpt helt... För ja har inte bara halsfluss utan ja har också körtelfeber fick ja reda på i lördas... Asså SKIT säger ja bara. Det är verkligen skit. Jag är trött, hängig, ont i huvudet o SKIIITONT i halsen :'( sen får ja jätteont i magen o jätteuppsvullen mage av penicilinet ja äter :( men det har faktiskt blivit bättre nu, vilket är awesome :D fast halsen är fortfarande väldigt dålig :( så nu blir det att inte vara fysiskt aktiv på minst tre veckor..... förutom, som ja skrivit innan, gå sakta o lugnt.... SEGT. Aja, nog med o klaga om detta.... kanske itne e så kul o läsa... xD Ja känner mig dock som en elak syster som förmodligen smittat sin lillebror, heheheheheheh! Nä, men asså ja tkr synd om lille grabben :( sorry o krya lillemannen! <3
Ja, ida va det iaf Nationellaprov i NO och ja det kan vi sluta prata om nu... xD nä, men det gick la ganska bra iaf hoppas ja D: men det va faktiskt ganska svårt o ja gissade på typ alla frågorna.... så det gick säkert åt helvete... men men, vi får hoppas att det gick bra D:
Nu tycker ja att det kan ta o bli påsklov! För då ska jag, Isak, Alfie bo hos fia i hennes lägenhet i några dar! Utan föräldrar! :D TOTALY AWESOME! :D:D fast först ska det bli 5 april, för då fyller lilla ja 16! :D
/FåReT


PS. Det dampar fortfarande med att hoppa över rader o få stor text -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: