Musketörerna

Isak, Fåret & Alfie

sOmmAr

Åhh, vad jag längtar till sommaren! Vill ha sommar nu, nu, nu! Antar att det år många som håller med mig? ;)
Men först vill jag ha tisdag (för då fyller jag år :D) och sedan påsklov. Påsklovet kommer bli awesoooome :D Aja, som Emelie sa, ni kanske senare får se vad vi har planerat ;)
Ska bli så jävla härligt och sluta nian också! Men jag kommer sakna alla :( Fast jag kommer aldrig lämna mina bästa och fina kompisar. Vi kommer hålla ihop för evigt! <3
Aja, idag har det varit en ganske kort dag i skolan och nu ligger jag i min säng med datan i mitt knä och ska plugga lite... Sedan blir det käk och slapp kväll med glass och Criminal Minds ^^ Som är en skitbra serie btw! :D
Hoppas ni har en lika chill torsdag som mig :) Ha det bra, puss o hej! ;)
En bild från Rhodos i sommras. Åh, saknar! :/ Vill åka utomlands!
Här är lite bilder på mig från i sommras :)
Fast den här bilden är inte på mig xD Men den va fin (a)
Den här är inte heller på mig, men asså det är mycket finare och kolla på detta än på mig D:
En söt och osminkad bild på mig ;)

Kommentarer
Postat av: isak

ÅHHH CRIMINAL MINDS <33333333

2011-03-31 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: